reklama

Prečo stíhajú môjho obľúbeného blogera Milana Krajniaka?

Keby Milan Krajniak ako vysoký štátny funkcionár počúval v procese výberu odpočúvacej skrinky skutočných odborníkov, a nie svojho kamaráta a obchodného partnera Jána M., nemusel by sa dostať do problémov, v ktorých dnes trčí po krk a možno až po uši.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Keď Milan Krajniak oznámil, že končí s blogovaním na SME, bola som trochu smutná, pretože som si myslela, že som prišla o zdroj poučenia a zábavy zároveň. Mýlila som sa. Založil si vlastný portál, na ktorom ponúka jedno aj druhé v koncentrovanej podobe.

Milan Krajniak vo svojich článkoch píše, že je križiak, samuraj a kresťan. Vyznáva sa z lásky k Bohu, Panne Márii a k mnohým svätým. Inšpiruje ho napríklad svätý Ignác. No a potom napíše blogy plné jedu, hnevu a nenávisti, ktoré tie predchádzajúce na plnej čiare popierajú. Naozaj je zábavné pozorovať, ako si vedia niektorí špiniť do pusy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na jeho stránke (poslednykriziak.sk) som si s potešením prečítala aj jeho článok o mojej maličkosti. Je súčasťou rozprávačskej série, ktorá má dokazovať, že Milan Krajniak je obvinený v kauze nákupu odpočúvacieho systému v dôsledku sprisahania Penty, bývalých a súčasných (možno aj budúcich) spravodajských dôstojníkov a ešte nejakého pána Ondreja Kamasa, o ktorom som v živote nepočula. Naozaj zábavné čítanie.

Kto je Milan Krajniak, keď sa proti nemu spolčilo toľko ľudí? Nenadhodnocuje náhodou svoju dôležitosť?

Do schémy pána Krajniaka som sa dostala z dvoch dôvodov. Prvý je ten, že píšem kritické blogy o jeho bývalom politickom vedúcom Danielovi Lipšicovi. (Exaktne – 67 článkov, z toho 16 o Nove – menej ako štvrtina, to je vážne dôkaz, že stredobodom môjho života je Daniel Lipšic...) A druhý zase spočíva v tom, že môj bývalý vysokoškolský pedagóg, pán Igor Cibula, sa o mne vyjadril, že som bola jeho obľúbenou študentkou. A aby som nezabudla, ďalším hriechom v mojom krátkom živote je podľa pána Krajniaka fakt, že som moderovala medzinárodné sympózium Asociácie bývalých spravodajských dôstojníkov, ktorej je pán Cibula predsedom a ktoré sa konalo na mojej Alma Mater.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keďže Igor Cibula je v predstavách Milana Krajniaka jednou z ústredných postáv domnelého sprisahania, má vo veci jasno: blogerka Macúchová je hlásnou trúbou tých, čo žíznia po krvi statočného rytiera. Toto je skrátka na popukanie, len ma zaráža, že človek s takýmito nezdravými sklonmi dedukovať z vody bol poradcom ministra vnútra a politicky zastrešoval nákup odpočúvacieho systému.

Je pravda, že doktor Cibula mi prednášal predmet Úvod do spravodajských služieb. Bol jeden z mojich obľúbených pedagógov a ak sa vyjadril, že aj ja som patrila medzi jeho obľúbených študentov, je to pre mňa príjemné poznanie. Koniec koncov pán Krajniak moju seminárnu prácu z tohto predmetu čítal, tak hádam vie pochopiť, že si ma pán Cibuľa obľúbil. Prednášky pána Cibuľu boli veľkým prínosom, pretože sa zakladali na hlbokom poznaní. A to sa, žiaľ, o textoch pána Krajniaka povedať nedá. Sú skôr plné zášti, priam ťažko skrývanej nenávisti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Milan Krajniak neváhal napísať ani takúto lož: „Mladučká Alexandra Macúchová je len ďalšou v rade tých, ktorých dokázal Igor Cibula počas svojej 45 ročnej spravodajskej kariéry namotať a použiť vo svoj prospech.“

Prepáčte, pán Krajniak, možno som, ako píšete, mladučká, ale som v prvom rade žena. A tak by ste sa mali nielen ku mne, ale aj k iným ženám správať. Mňa rozhodne nikto „používať“ nebude. Ani Cibula, ale ani vy vo svojich agresívnych textoch. Ako by sa vám páčilo, keby sa niekto rovnako vyjadroval o vašej pani manželke Andrei?

Napriek tejto urážke, akej by sa skutočný rytier voči žene nikdy nedopustil, stále rada čítam články Milana Krajniaka. Naozaj je vtipné, ako sa sériou článkov, v ktorej obviňuje celý svet, že sa proti nemu v kauze nákupu odpočúvacieho zariadenia spriahol, sám usvedčuje, že je prinajmenšom podozrivý.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pri čítaní jeho článkov musíme mať neustále na pamäti, že je trestne stíhaný pre podozrenie, že pri nákupe odpočúvacieho systému spolu s Marcelom Klimekom spôsobili štátu obrovskú finančnú škody. Je z toho pochopiteľne frustrovaný, a preto robí zúfalé činy. Okrem iných k nim patria aj články, ktorými chce zvaliť vinu najmä na tých, čo pri nákupe toho prekliateho zariadenia – na rozdiel od neho – neboli.

Keby Milan Krajniak ako vysoký štátny funkcionár počúval v procese výberu odpočúvacej skrinky skutočných odborníkov, a nie svojho kamaráta a obchodného partnera Jána M., nemusel by sa dostať do problémov, v ktorých dnes trčí po krk a možno až po uši.

Keby Milan Krajniak vedel vysvetliť podozrivé financovanie strany Nova a občianskeho združenia Sen pre Slovensko (malo sa cezeň preprať vyše 80 tisíc EUR), nepísala by som o jeho priateľovi Danielovi Lipšicovi kritické články. A pán Krajniak by zase nemusel komicky variť z vody.

Ak pán Krajniak holduje konšpiráciám, odporúčam mu prečítať si hodnotnejšie texty z oblasti spravodajských služieb, ako napríklad analýzu o Sleeper Cells.

Alexandra Macúchová

Alexandra Macúchová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  0x

It doesn´t get easier, you get stronger. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu